Home   Contact   Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hier vind je een overzicht van veel gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij, neem dan gerust contact met ons op.

Betalen & abonnement:

  • Kan ik pinnen in de speeltuin?
    Pinnen is helaas NIET mogelijk! U kunt dus alleen contant afrekenen. Om veiligheidsredenen accepteren wij geen papiergeld van € 50 of hoger.
  • Moeten volwassenen ook betalen voor de speeltuin?
    Ja, bij ons moeten volwassenen ook betalen. Zij maken ook gebruik van onze faciliteiten zoals het winkeltje en de toiletten.
  • Is ons gezinsabonnement ook geldig voor opa en oma / gasten / vriendjes?
    Het gezinsabonnement is bedoeld voor een gezin, een of twee ouders + eigen kinderen. Vriendjes, familie of gasten (van een feestje) moeten losse entree van € 1,- betalen, tenzij ze een eigen abonnement hebben. Dit moet getoond kunnen worden aan de toezichthouder in het winkeltje. Dat mag ook met een foto van het abonnement op de telefoon.
    Uitzondering: Als opa en oma oppassen en in plaats van de ouders met de kinderen naar de speeltuin komen, mogen ze het gezinsabonnement gebruiken.

In de speeltuin

  • Mag ik zelf eten en drinken meenemen?
    Ja, je mag zelf eten en drinken meenemen. Ruim dit wel op als je naar huis gaat. Let op! Glas, alcohol, honden en roken zijn verboden in de speeltuin.
  • Hebben jullie WiFi?
    Nee, we hebben helaas geen WiFi. Als speeltuinvereniging houden we de kosten zo laag mogelijk. De kosten voor internet zijn voor ons niet haalbaar.
  • Kan ik een tafel reserveren?
    Een losse tafel reserveren is niet mogelijk. Dit kan alleen in combinatie met een feestarrangement. Wij adviseren om direct na de opening aanwezig te zijn, je kunt dan een picknicktafel uitkiezen.

Feestjes & verhuur

  • Kan ik de speeltuin afhuren voor mijn (communie)feest?
    Nee, de speeltuin kan niet worden afgehuurd voor feesten i.v.m. overlast voor onze buren en benodigde vergunningen. Je bent wel van harte welkom om je feest te komen vieren tijdens openingstijden. Bekijk de mogelijkheden ›
  • Wat nou als het slecht weer is?
    Bij goed weer gaan alle feestjes door, maar bij nat weer blijft de speeltuin helaas gesloten. Dus ook als er een feestje gepland staat.
    Als je zelf besluit een feestje niet door te laten gaan, horen we dat graag zo snel mogelijk via de mail of facebook.
  • Wanneer wordt besloten of de speeltuin open gaat?
    Op de dag zelf wordt door de toezichthouder die dan werkt besloten of de speeltuin open gaat of niet, afhankelijk van het weer. Er kan ook besloten worden de speeltuin eerder te sluiten bij slecht weer.
  • Ik neem taart / eten mee. Hebben jullie een koelkast die ik kan gebruiken?
    Er kan geen gebruik worden gemaakt van onze keuken voor zelf meegebrachte etenswaren.
  • Kan ik een feestje achteraf betalen?
    Je kunt gebruik maken van een turflijst voor je gasten. Deze maak je bij binnenkomst aan bij het winkeltje. Zij kunnen dan eten en drinken bestellen in het winkeltje en bij je vertrek kun je dit dan in één keer afrekenen. Let op: geen PIN!
  • Kan ik ook een feestje vieren zonder te reserveren?
    Natuurlijk ben je altijd van harte welkom om een feestje te komen vieren in onze speeltuin! Je kunt dan gebruikmaken van de in de speeltuin aanwezige tafels of een picknickkleed meenemen. Een tafel reserveren is niet mogelijk. Voor de gasten zonder abonnement betaal je €1,- per persoon.
  • Kan de speeltuin eerder open voor mijn feestje?
    Dat is helaas niet mogelijk. Uitzondering hierop zijn schoolreisjes.